the world is mine


det gick hur bra som helst att jobba idag. som en dans.
jag hade verkligen kunnat jobba i butik för alltid om jag bara var schemalagd en dag i veckan. kanske två. det är så lagom, man har så mycket mer energi då.
frågan är om jag inte kommer känna lite så för vilket jobb jag än får i framtiden..
jag har så svårt för när det blir samma sak varje dag.
jag gillar verkligen inte rutiner. rutiner är som ett fängelse för mej.

nu när jag kom hem tappade jag dock humöret direkt.
jag känner mej som en liten olycklig hög som har sjunkit ned i soffan.
det är inte så att jag mår dåligt egentligen, men det är väldigt mycket runt omkring mej som inte går min väg just nu. en dålig period bara. jag önskar att jag fick bestämma allt, att jag kunde få ändra allting så det blev precis så som jag vill ha det.

jag är en sån som tänker för mycket, det går inte att komma ifrån.
jag analyserar sönder allt och mitt huvud går på högvarv hela tiden.



men nu byter vi ämne.
här är några av de bilder jag fått från i söndags!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0