sega fredag!


jag är grinig och tjurig idag.
jag gissar att det beror på en ej lyckad kombination av vädret, ensamhet och en tråkig skoldag. blä.
fredagar, som säkert är mångas favoritdag i veckan, lyckas alltid bli den värsta för mej.
förut när jag jobbade var alltid fredagar veckans längsta jobbpass. en riktig mördardag som man inte såg fram emot ett dugg.
och nu i skolan läser vi förstås det enda ämnet jag inte gillar just på fredagar.
tiden går så långsamt, hur mycket jag än vill så kan jag bara inte koncentrera mej.
det är omöjligt. mina tankar upptas av precis allt utom personalekonomi.
och istället för anteckningar finns det bara massa ritade änglar, hjärtan och blommor i mina papper. jag undrar lite vad det egentligen kommer bli av mej i slutändan.

som tur är behöver jag inte fundera så mycket mer på det just nu.
för jag ska klä på mej, ta en promenad in till stan och möta upp två små godbitar.
myskvällen väntar, och jag är på väg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0