shoes


nu har jag rensat bort sommaren helt och hållet i min skohylla.
kändes inte helt ok, eftersom jag inte ens hunnit använda vissa av skorna jag köpt i år..
men men, dom får väl ligga till sej och mogna lite inne i sina kartonger fram tills nästa sommar.


före..


..och efter. svart, svart, svart.. hur kul känns det egentligen? å andra sidan är det väl inte speciellt troligt att man skulle köpa typ röda eller blåa vinterstövlar.. om det överhuvudtaget ens tillverkas?

trots att alla stövlar och kängor är alldeles nyputsade och blanka gillar jag före-bilden bättre. det kan inte hjälpas. jag är ingen vinterälskare, och kommer nog aldrig att bli.

ikväll har jag sett på idol och blivit lite småkär i en kille som var tio år yngre än mej.
då känner man sej lite gammal. sen har jag pratat länge i telefon med sw. det var skönt, för sw är väldigt väldigt saknad just nu.
nu sitter jag och väntar på att min hårfärg ska verka klart, och så fort den har gjort det ska jag hoppa upp i min underbara säng. sängen är verkligen den bästa uppfinningen som finns,
i loooove it!!



Kommentarer
Postat av: Vidarnelly

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-06-27 @ 11:47:38
URL: http://vidarnelly.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0