sweet dreams


ikväll har jag varit hemma hos lotta på tacokväll.
mmm vad gott det är! tacos är min favoriträtt nummer ett.
innan dess var det meningen att jag skulle ha gjort lite skoljobb, men jag blev inringd till jobbet precis efter att jag hade vaknat, och sprang dit med lätta steg och ett leende.
alla undanflykter för att slippa plugga tas glatt emot.
och så var det mysigt att få umgås lite med min "andra familj".. =)
man kommer ju så nära sina jobbarkompisar, det är faktiskt dom man umgås med den största delen av dagen. så det blir lite konstigt att vara utan dom. 

nej, jag har inte gjort några instuderingsfrågor.
och inte sökt en enda praktikplats.
men jag är bra på mycket annat.
som tex att äta blåbärspaj, som jag ska göra nu lite snabbt innan jag går och lägger mej.

puss och godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0