torsdag


jag har jobbat.
jag har köpt en ny höstmys-tröja ♥
jág har träffat bästa m.
och jag har ätit en middag på mcdonalds för 22 kr, alldeles lagom pris för en student.

en bra dag!

imorrn är det skola, praktikplatssökande, och fredagsmys med sötisarna aspen & middagsvåfflan. vi ska äta thai, titta på idol, äta kladdkaka och dricka kaffe.
jag vill ha fredagkväll nuuuuu!

sen kommer den stora frågan.
vem vill ta på sej ansvaret att ta hand om mej på lördag efter jobbet?
ingen har anmält sej än så länge, och lördag närmar sej med stormsteg.
jag kan säga så mycket som att jag är mycket partysugen, och jag har inte den minsta lust att sitta hemma alldeles ensam.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0