skor och politik


jag sitter och tittar på debatt mellan alla partiledare.
jag har faktiskt börjat tycka att det är intressant med politik nu, vilket jag aldrig tyckt förut. 
det betyder att jag är väldigt vuxen. nästan medelålders.
det jobbigaste är att jag gillar nästan allihop. alla är ju liksom bra på sitt sätt.
det är svårt.
men om jag måste välja en blir det mona. lätt. hon är så bra och så smart.
jag förstår inte hur man inte kan tycka om henne.. heja mona!

nu är det dags för mej att ge mej av till drömmarnas land.
jag ska drömma om shopping och om ett par röda skor jag såg på nelly.com ikväll.


detta vill jag ha på mej när jag ger mej ut i höstvädret. överraska mej gärna! =)


dröm sött ni med. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0