baby one more time


skoldagen är avklarad, men jag är inte speciellt mycket muntrare än vad jag var imorse.
vem snodde mitt leende undrar jag?

världens bästa linnea har plötsligt blivit utbytt till en hängig, negativ och värdelös liten människa. åtminstone inombords. och för en gångs skull tror jag faktiskt att jag vet anledningen till detta. wiiee.. rädda mej!

men nu ska jag göra iordning lite kaffe, och snart ska jag börja steka köttbullar och laga potatismos till mej och min kära sambo. det är lycka att ha en sambo som kan pigga upp en lite´under dessa tråkdagar. lite idol på det så kanske gamla vanliga linnea är tillbaks igen.. man kan ju åtminstone hoppas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0