vinterstövlar!


jag har haft en bra helg!
jag har hunnit med allt som ska göras under en helg, som att träffa mina vänner, luncha länge på stan och dricka vin på mysiga uteställen. och så shoppat litegrann, trots att jag egentligen inte fick..


ett par vinterstövlar blev det. och det är ju faktiskt något som är nödvändigt att köpa.
nu har jag gått omkring med dom hemma i lägenheten en stund, och jag tycker om dom mer och mer för varje steg jag tar. sköna och varma är dom också, så den här vintern kommer jag nog överleva galant!

imorse vaknade jag upp utan att vara bakis alls, en fördel man får ta del av om man går hem lite tidigare än vad man brukar. magdis och jag har spenderat dagen på att gå runt på lägenhetsvisningar, och efteråt unnade vi oss thaimat som var alldeles himmelsk.

träningen däremot har lyst starkt med sin frånvaro under den här helgen.
likadant med både plugg och städning. det är sådana saker man gärna sparar till sina lediga dagar, men sen när man väl är ledig dyker det alltid upp något som är roligare.. det är svårt det där. och ännu svårare när man helt saknar självdisciplin.
nu är jag så godissugen så jag nästan spricker, men det lockar inte jättemycket att springa ner till maxi när det är alldeles kolsvart utanför fönstret. nej usch, jag gillar inte det här med höst. kan ingen bara vrida tillbaka tiden lite.. jag vill ha juni igen. juni hade varit så perfekt nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0