pluggkväll


man har väldigt mycket fritid när man pluggar.
det tråkiga är att man aldrig riktigt kan njuta av det fullt ut.
det är hela tiden massa uppgifter som ska göras som hänger över en som ett stort argt moln. helst hade jag bara velat vara ledig jämt utan en massa plugg. dream on...

ikväll har jag iallafall fått varva skoljobb med en lååång tv-kväll.
idol, skånefruar och kungarna av tylösand.
och så har jag slurpat i mej lite blåbärspaj med vaniljsås. så jag ska inte gnälla.
skånefruar är nog mitt nya älsklingsprogram. jag till och med grät några tårar i slutet.. haha.
men kungarna av tylösand däremot blir det inget mer tittande på hemma hos mej.
jag är för gammal för sånt, och trodde jag skulle dö av skam för deras skull.
nää. jag förstår verkligen inte hur man frivilligt kan ställa upp på sånt.
(nu hör jag verkligen hur tantig jag själv låter...)

imorrn är jag ledig!
det första jag ska göra är att ringa min frisör och boka in en ny tid för extensions.
två dagar som korthårig räcker för mej. nu vill jag ha mitt hår tillbaka!
sen ska jag förtidsrösta och hjälpa lotta att flyttpacka.

sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0