vill vill vill.


det är så mycket jag vill göra just nu, planera, hinna med....
men dagarna går så himla fort, och det känns som att tiden bara rinner iväg mellan fingrarna på mej. jag vill stoppa tiden nu, för jag vill inte bli äldre än så här!
åtminstone inte ännu, jag vill hinna med så mycket innan jag går vidare och gör annat.

tänk att jag snart fyller 27. det är inte klokt.

nu ska jag öva på min redovisning jag ska ha inför halva klassen på måndag.
jag ska prata i 3-4 minuter och samtidigt bli filmad. jag är otäckt nervös.
att stå ensam och prata inför folk är min största fobi, värre än spindlar.
så då kanske ni förstår...
det är så hemskt att bara höra sin egen röst mala på.. och att det är så tyst i rummet.
det är ju liksom ingen som svarar på det man säger.
så nu är det strikt övning varje kväll fram till måndag.
jag måste ju klara det.

imorrn står synsamjobb på schemat. och det känns bra.
kom och köp glasögon av mej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0