att man aldrig lär sig


mitt efterlängtade nellypaket kom med posten igår.


jag skuttade hela vägen hem från posten och trodde att mina drömplagg hade anlänt, men så var det inte riktigt. det enda jag verkligen gillade var sportbehån. paljettklänningen var nästan gräsligt ful, och vass och obekväm att klä på sig. känns som att detta har hänt mig ett par gånger förut när jag beställt hem kläder från nätet. varför lär man sig inte?

nu ska jag snart dra med mig maja på en promenad. waccis och jag hade myskväll hemma hos henne i bromma igår och nu behöver jag gå bort bland annat daimchoklad, ostbågar och chokladpraliner, det får bli en rätt lång promenad som ni förstår.


Kommentarer
Postat av: waccis

tack för igår min bästa! :)

2011-08-24 @ 00:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0