botar min flygrädsla..


jag sitter uppe fast jag borde lagt mig för länge sen eftersom jag ska upp tidigt imorrn. precis innan jag skulle stänga av datorn började jag googla på "bota din flygrädsla" och fick upp hur mycket tips som helst. på expressen.se hittade jag en artikel om "ee-metoden" som ska fungera mot i stort sett alla fobier. tänkte att jag lika gärna kunde testa, det lär ju knappast bli värre av det iallafall. så nu har jag suttit och koncentrerat mig djupt i tjugo minuter, får se om det lyckats omvända mig så jag är totalt orädd när jag går ombord på flyget imorrn. jag är ganska skeptisk, men nu efteråt är jag både lite yr, skakig och har ont i huvudet, så så långt har det fungerat iallafall. alltid nått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0