dagens bästa


min dag startade riktigt dåligt, så jag var inte alls på humör när jag klev in genom jobbdörren imorse. men sen blev allt som tur var bara bättre och bättre. dagens guldkorn var definitivt detta:


en av våra leverantörer kom in med det här paketet på förmiddagen. gissa vår lycka!


förväntansfull jonnis..


så lyfte hon på locket och sekunden efter såg hon väldigt besviken ut.


prinsesstårta - vilket jonna inte äter.


men här ser ni en som blev överlycklig. min favorittårta! och ingen tårta till jonna = mer till linnea. haha, jag har nog ätit en lite större del än vad som är tänkt för en person under dagen.. hade jag inte haft cykel hade jag säkert kunnat rulla hem från jobbet ändå.

nu ska jag grilla på klippor med lillan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0