dumma skor


allt var förresten inte bra med kvällen igår. lagom till vi skulle hoppa av bussen inne i stan gick min ena sko sönder. mina favoritskor! så jag fick halta omkring på berns hela kvällen och kände mig inte direkt toppsnygg. när jag kom hem i natt hade jag så ont i fötterna och var så arg över att skon var trasig att jag först sparkade av mig skorna i hallen, och sen tog jag upp dem igen och slängde dem i golvet så hårt jag kunde. mogen tjej. men det är så typiskt. just mina favoritskor och just dagen innan jag åker till ibiza. så olägligt. vad ska jag nu trippa omkring med på ön?


så ledsamt!

nu ska jag börja packa resväska. halvroligt. varför kan den inte bara packa sig själv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0