en bra dag


det är tisdag och idag har jag avverkat min andra skoldag. förutom det har jag hunnit med att luncha med waccis på tures och afterworka (eller afterschoola då) med lilla lotta på pontus!. däremellan hann jag förälska mig i ett par bruna stövlar på nilson, så nu är jag i valet och kvalet om jag ska få vara lycklig över ett par nya stövlar eller vara lycklig över att få äta mig mätt resten av månaden. det är svårt. studiebidraget borde höjas med 1300 kronor i månaden. isåfall hade man kunnat köpa nya stövlar varje månad utan dåligt samvete. jag borde jobba på csn. jag hade gjort succé.

 

underbar toast på mysiga pontus!.


Kommentarer
Postat av: waccis

tack för lunchen finis!! ringer dig imorrn efter jobbet. puss!

2011-08-30 @ 23:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0