filmkväll it is


jag har sett i rymden finns inga känslor med söta bill skarsgård i huvudrollen (hmm, hur gammal är han egentligen..?). en riktig lyckofilm som man fick ett stort leende på läpparna efter att ha sett. och så har jag ätit massa godis. de här långpromenaderna jag börjat med gör verkligen ingen nytta. det blir bara plus minus noll hela tiden.



nu har jag varit ensam så det räcker för länge framöver, så imorrn ska det bli skönt att komma tillbaka till jobbet och träffa alla söta vänner och kollegor. min lilla extrafamilj. och härligt att få fixa sig lite, sätta på lite smink och göra iordning håret. det kan säkert hjälpa till att göra mig lite piggare också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0