flygpanik


snart har jag semester. två små jobbdagar kvar, sen en festlördag, en packningssöndag och sen åker vi. jag längtar, men kan inte se fram emot ibiza fullt ut eftersom det finns ett hinder på vägen. ett stort hinder. mardrömsflygresan. natten efter att vi bokat resan drömde jag mardrömmar hela natten om att jag satt ensam på ett flygplan utan tak som störtade, och ju närmre resan kommer får jag bara mer ångest när jag tänker på det.

givetvis längtar jag ihjäl mig till ibiza, men det är svårt att njuta helt av tanken eftersom jag inte rikitigt kan tro på att jag verkligen kommer få gå barfota i sanden med mina dior mohotani på näsan och en glass i handen. för jag är ju ganska säker på att jag kommer dö på vägen dit. det är så tråkigt och jag önskar att jag inte vore så här hispig. det förstör liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0