fredag


jag har haft en väldigt effektiv ledig dag och fixat massa saker som måste fixas. bokat tider, gjort ärenden och öppnat post (och shoppat lite nya höstkläder.. hmm..). och varit världens duktigaste och packat upp resväskan. nu har jag lagt in sex maskiner tvätt i tvättstugan så snart kommer varenda klädesplagg här hemma vara rent och lukta outdoor fresh, mitt favoritsköljmedel. det känns lite som att jag tvättar bort ibiza nu, och det känns lite sorgligt. jag gillar inte att komma hem och att allt blir vardag igen. nu vill jag boka en ny resa.

snart kommer lillan hit och gör mig sällskap. vi ska ha en lugn fredagkväll och dricka te, och så ska vi vara lite hi tech och testa på att hyra film på nätet. någon gång måste ju vara den första.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0