hair is back



i´m happy!

billigt blev det också. att återanvända extensions är mitt bästa hårtips. billigare än att slinga håret och en mycket större förändring. om man nu vill ha långt hår förstås.

nu ska jag ha en ensam onsdagkväll och skämma bort mig själv med hyrfilm från nätet och massa gott att äta. det behövs, jag är så himla trött och har gäspat hela dagen trots att jag sov tio timmar i natt. misstänker att det beror på att det börja bli höst, för jag brukar bli så här orkeslös varje år. därför ska jag så fort jag skrivit klart det här gå ut på en liten promenad och andas frisk luft, och sen ska jag gå in på life på vägen hem och köpa lite uppiggande vitaminer. till imorrn måste jag nämligen vara pigg, för då väntar först åtta timmars jobb och sen en mysig after work. bra med både jobb och aw, för nu måste jag ta tag lite i mitt sociala liv känner jag. jag brukar inte vara en hemmatjej på det här sättet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0