hemma med halmen


nästan. maja och jag blev hämtade av pappa på skavsta och hemkörda till nyköping. vi ska stanna ett par dagar och äta upp oss och ha lite familjemys. och så ska jag passa på att träffa emma och hennes små sötnosar. det känns helt ok att vara hemma. jag saknar solen och all partymusik, men en vecka är nog ändå ganska lagom att vara borta.

hittade majas studentbalsklänning här hemma imorse och var tvungen att testa.



alldeles osminkad, men klänningen får väga upp. jag ångrar faktiskt lite att jag inte gick på balen när jag tog studenten. det är ju enda tillfället man verkligen får chans att klä upp sig så fint. om man inte gifter sig förstås, men det ser ju också ganska mörkt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0