i´m coming home


nu är jag hemma. hemkörd ända till dörren blev jag. sara och jocke är alldeles för snälla och jag har blivit bortskämd med mat och skjuts hela helgen. hade det fortsatt så här hade jag nog blivit odräglig, men det gör det ju inte förstås. redan imorrn är det back to life back to reality. skolan börjar igen och min väckarklocka kommer ringa redan vid 06.00. hu. det här med att plugga är ingen dans på rosor minsann, utan ett mycket hårt liv. jag saknar redan mitt jobb (och min lön).

så här bra har vi haft det under vår värmlandshelg iallafall, bland annat:


i krillehöla fick vi åka med denna proffsiga och snygga chaufför!


vi tog en sväng förbi picassoskulpturen i mysiga skärgårn.


efter vår utekväll på mastis hamnade vi på statoil, precis som det ska vara i mindre städer.


och jag fick mitt mos.


mm.. det här paret är allt lite udda. men man gillar dem ändå =)


dagen efter-frukost på fina balkongen.




och våfflor till lunch som pappa wacander fixat. lyxhelg!


Kommentarer
Postat av: waccis

tack själv gumman!! så himla kul att du följde me :) o kul för j att han fick känna sig som en liten kändis med två blondisar, haha!

2011-08-28 @ 22:46:49
Postat av: LB

haha ja gud vad roligt det var.. vi skulle ha pratat mer med killen, han verkade så genomsnäll =)

2011-08-29 @ 14:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0