måndagsmys by myself


jobbmåndagen är avklarad och nu har jag bara fyra små dagar kvar att jobba innan semestern. och överhuvudtaget egentligen, för när jag kommer tillbaka börjar jag på mitt helgschema igen. det är inte klokt. sommarjobbet är slut, och därmed också sommaren? att jag går i skolan i vanliga fall har jag nästan förträngt. även fast jag trivs så bra har jag inte alls någon lust att gå tillbaka dit nu. jag vill jobba och ha kvar min heltidslön.

på tal om pengar har jag köpt två nya fina koftor idag. en röd och snygg på rea från åhléns, och en ännu snyggare och absolut inte på rea från oasis. nu måste jag sluta shoppa och hålla i mina stackars sedlar, annars kommer jag få sitta på hotellrummet varje kväll nästa vecka medan maja och elin roar sig på ibiza. jag får så dåligt samvete när jag handlar för pengar jag inte borde röra, men kan ändå inte låta bli när man blir sådär förälskad som man blir i vissa kläder... 

men jag har iallafall sparat in på måndagsmys-godiset. tre och femtio styck, och nästan lika gott som ben & jerrys. nästan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0