oh no det är höst


jag har varit på mysig after work i gamla stan med magdis, sewa och lennart efter jobbet. jag drack ett glas rosé och låtsades att det fortfarande är sommar, men det var rätt svårt att lura mig själv. när vi hade suttit en stund började det regna och bli kallt, och så blev det mörkt redan lite efter nio. wiiee, jag vill inte ha det här. jag är inte redo för hösten. inte riktigt än.

jag kan väl stå ut med både att det regnar och att det blir kallare, men inte att det blir mörkt. helst skulle jag vilja bo någonstans där det är ljust dygnet runt. eller så skulle jag vilja ha en egen liten sol som följde med mig vart jag än gick. åh vad det hade varit bra. julklappstips kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0