puss




den här filmen hyrde vi. inte den bästa jag sett, men helt ok för en hemmakväll. och så har vi druckit smoothie och ätit ost och kex. imorrn lär det inte alls bli lika lugnt, för då ska vi på kräftskiva hemma hos sara och jocke. kommer nog bli hur roligt som helst, med det enda lilla minuset att jag jobbar både imorgon och på söndag. eviga jobb. ibland önskar jag så himla starkt att jag vore hollywoodfru istället. åtminstone på helgerna hade det varit bra.

får nog förresten ta tillbaka det jag skrev om hösten förut. en del av det iallafall. klart det är tråkigt med mörkret, men det medkommer faktiskt positiva saker också. som höstmode till exempel. idag hittade jag världens vackraste och underbaraste hösttröja som jag bara längtar tills jag får börja använda. jag vill ha på mig den varje dag. och nu ska jag somna till regnet som smattrar mot mina fönster. och det är ju faktiskt mysigare än det eviga fågelkvittrandet som hörs dygnet runt på sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0