semester-update


här kommer lite uppdatering från min nya favorit-ö. vi har det så himla bra och jag har verkligen ingen lust att sätta mig på planet hem till stockholm på måndag. speciellt inte när jag hör att det är 15 grader och höst ute. fy..
här är det iallafall så långt ifrån höst man kan komma. klarblå himmel och sol sol sol. har jag nämnt förut att jag älskar semster? 



dagens poolbilder.

och här lite bilder från igårkväll. vi åt på en mysrestaurang och var sen och såg 50 cent på amnesia, ett jättestort uteställe här på ibiza.






eller såg och såg kanske är att överdriva. även fast jag lyckades övertala en ordningsvakt att släppa upp oss på vipbalkongen var 50 cent bara som en liten prick framme på scenen. men han är med på bilden, någonstans. det lovar jag.

nu ska jag sova för vi har en lugn och tidig lördagkväll. vi behövde en liten paus efter fyra kvällars festande på raken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0