shop shop


jag har beställt hem tre fina ting från nelly. en paljettklänning, ett svart och lila partyfodral och en snygg rosa sporttopp. nu orkar jag inte vänta 2-3 dagar. jag vill ha kläderna nununu.

Multi Coloured Dress SEK 399, Rare Fashion - NELLY.COM Colour Block Rouch Dress SEK 299, Paprika - NELLY.COM Triloop Bra SEK 299, Stay In Place - NELLY.COM

jag håller tummarna för att plaggen sitter lika snyggt på mig som på modellerna. hmm.. och hade min studentplånbok råd med denna lilla extrautgift? nja, not so much...

nu ska jag sova, borde egentligen ha gjort för länge sen. imorrn ska jag nämligen upp tidigt fast det är min lediga dag. jag ska på hemligt viktigt uppdrag som varit inbokat i min kalender sen länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0