stackars linnea


idag är det jobbigt att vara jag och jag skulle kunna tänka mig att byta liv med nästan vem eller vad som helst. när jag kom hem från skolan hittade jag en tråkig hantverksräkning som borde ha kommit för över ett halvår sen och som jag inte alls vill betala just nu. kan man verkligen skicka ut räkningar hur sent som helst, avskrivs det inte efter ett tag?

och i vanlig ordning fungerar ingenting som det ska här hemma. det funkar ju inte att vara singel och bo ensam om man inte är ett tekniskt geni. man har ju ingen som kan hjälpa en. just nu fungerar varken min tv, mitt vanliga internet eller min skrivare. och det här är ingen ovanlighet, det är jämt så här hos mig. hur överlever andra singlar?

och så har jag tandvärk också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0