sweet little home


jag är hemma!

otroligt skönt. jag har packat upp lite (ok, typ två saker.. men resten tar jag imorrn eller nästa dag), handlat hem massa gott och nu sjunkit ner i min klippan med en stor frödinges och vaniljglass. det var jag verkligen värd, för snart börjar min nyttiga höst och då måste jag ju passa på att njuta innan.

men jag saknar redan ibiza. det är så kallt här och det är höst i hela luften. jag litar inte ett dugg på att värmen kommer komma tillbaka. det luktar liksom höst. jag längtar tillbaka till solen, det underbart varma vattnet och hela stämningen på ön. jag vill absolut åka tillbaka dit. ibiza är speciellt.

nu ska jag leka lite med min nya app kingcamera innan jag går och lägger mig. jag har blivit lite besatt av kameraappar, antagligen för att jag gärna vill låtsas för mig själv att iphonebilderna trots allt blir ganska bra..


kvalitet eller ej, roligt att fixa med är det iaf...

sov gott. imorrn ska jag jobba. back to reality. men det känns faktiskt bara roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0