tapas tapas


jag är väldigt nöjd med den här torsdagen. jobbdagen gick hur snabbt som helst, och efteråt följde jag med favvisarna waccis och jonnis till bästa tapasplacet - caliente. man kan nog aldrig tröttna på tapas. det är det bästa som finns.



nu ska jag packa min rosa resväska, för imorrn bär det av till lilla krillehöla med waccis och jocke. ska bli så mysigt att komma bort lite. som en sista minisemester innan sommarlovet tar slut på riktigt på måndag. och den största lyxen är att vi ska få åka bil hela vägen dit och tillbaka. det är vardagslyx för mig, för det händer verkligen aldrig att jag sitter i en bil nuförtiden. jag tänker parkera mig i baksätet och bara njuta hela vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0