tid är inte pengar


nu är jag skoltjej igen.

första dagen är avklarad och jag sitter hemma i soffan och dricker treo. det är ansträngande att behöva gå upp klockan 6. som tur är verkar det vara en engångsföreteelse och i fortsättningen börjar vi 10 nästan varje dag. det är ändå godkänt, även om jag gärna sovit ännu längre om jag fått.

och jag ska väl inte gnälla allt för mycket. nu är klockan inte ens två och jag har redan hunnit vara i skolan, åka hem, storhandla, laga världens godaste biff stroganoff och äta upp den. frågan är vad jag ska göra nu.. som student har man verkligen tid över i mängder. synd att det inte är sant som man säger att tid är pengar. isåfall hade jag varit och shoppat nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0