till suris nr 2


det här är inget blogginlägg, utan en kram. en kram till waccis som också har drabbats av citronsjuka. konstigt att vi är på dåligt humör båda två just idag.. kanske beror det på att vi inte träffats på hela dagen..?


tur att det finns vänner iallafall. vänner och vin. det hjälper mot det mesta.

nu ska jag bara gnälla en enda gång till innan jag går och lägger mig och sover bort det sura: jag har blivit hungrig igen men har redan borstat tänderna. vad är värst - att gå och lägga sig hungrig eller behöva borsta tandvärks-tanden en gång till? ååh vad svårt, pest eller kolera...

men nu är det slutklagat. imorrn lovar jag att vakna upp pigg och glad som en liten solstråle.


Kommentarer
Postat av: waccis

ååå va söt du är suris nr 1! vi hörs imorrn, goa å gladaa :)

2011-08-31 @ 22:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0