blåbärskväll




det var inte så svårt att göra av med tiden ändå. jag har sovit lite och varit ute på en lång powerwalk. nu har jag suttit i telefon med mamma hur länge som helst. de har just kommit hem från cypern så jag fick massa reseskvaller. fy vad man saknar sina föräldrar när de är borta, även om det bara är en vecka. jag vill helst att mina föräldrar ska ha jour dygnet runt så man kan få tag i dem jämt när man behöver.

nu har jag ätit färska och himmelskt goda blåbär och druckit mitt paradiste. när jag tar fram paradisteet vet man att det är höst, för jag skulle aldrig bli sugen på det på sommaren. så det är bara att inse fakta nu. summer is over.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0