we love ibiza


här kommer massa blandade semesterbilder. huller om buller och tagna med min iphone, så toppkvalitet med andra ord. men huvudsaken är ju att det syns vad vi haft för oss =)

 
hotellstranden.


mysiga strandpromenaden in till restaurangerna och partyt.



bargatan.







väntan på bussen till amnesia och 50 cent. vi visste inte vad som väntade - en drink för 20 euro (som inte ens var god), en minivattenflaska för 9 euro (!!!.. får nog lägga upp en bild på flaskan sen eftersom den är så värdefull, tänker aldrig slänga den!) och lite smått panik över att behöva trängas med 10 000 andra personer på en lite för liten yta.. men vi fick ju vår skymt av 50, så kanske var det värt.. eller..?


en del av hotellets lunchbuffé. heaven för en bakis linnea.

vinmys i fina ibiza town.





partyboat..resans mest udda upplevelse...


båtutflykt till cala bassa.




going home.


mitt fina resesällskap. tack för en härlig vecka båda två!


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själv söta du :)

2011-08-16 @ 20:17:22
URL: http://elin0.wordpress.com
Postat av: waccis

härligt det ser ut som ni haft det! imorrn kommer du till sthlm o mig och jag är såå glad för det :) saknat dig!!!

2011-08-16 @ 21:40:52
Postat av: Linnea

Och jag har saknat dig!! Ses snart lillsöt!

2011-08-16 @ 23:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0