chocolate-lover


åh vad skönt det var att träna!
jag har sprungit på löpband och crosstrainat av alla mina krafter, och nu känner jag mej som en ny och underbar människa. varje gång man börjar träna igen kan man inte förstå hur man någonsin kunnat sluta. varför slutar man med något som får en att må så bra?

nu sitter jag med en fuktgivande chokladmask i ansiktet. jag daltar allt jag kan med den lilla solbränna jag fortfarande har kvar. önskar jag kan få den att stanna åtminstone ett tag till, för jag känner mej inte alls redo för min vanliga vinterbleka hy. inte än.



snart ska jag fortsätta min nyhetsbevakning. vi har fått i uppgift att titta på typ varenda nyhetssändning ikväll, och hittills har jag hunnit med ekot, abc-nytt och aktuellt. nu väntar rapport och tv4-nyheterna. inte mina favoritprogram precis, men what to do. man måste göra det man måste. så om ni undrar vad som hänt i sverige och världen idag kan ni gärna fråga mej, jag vet precis allt. som t. ex att sudan kommer delas i två delar och att vikingarännet faktiskt blir av på söndag, isen håller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0