dance


vi hade kul igår. förfest hos maja i kristineberg framför slutet av melodifestivalen. missade danny förstås. jag är alltid sen, det slår aldrig fel. sen dansade vi loss inne på soap, så min lördagslycka var gjord. tyvärr blev jag tvungen att åka hem tidigt för att min telefon försvann, och jag visste inte om jag glömt den hemma hos maja eller om jag tappat den. men den låg förstås kvar på bordet under en hög godispapper.

nu har jag varit och handlat hem massa mat. med en aning för rufsigt hår för att visa mej bland folk, och i lite för höga klackar för att kunna bära hem matkassar på ett bra sätt. men så får det vara när det är söndag. ikväll tänker jag bara sitta hemma i fula kläder och göra ingenting. det behövs ibland. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0