den här dagen med tre ord


plugg, plugg, plugg.

men jag är inte ett dugg ledsen för det. det vi läser, iallafall hittills, är sånt jag är intresserad av på riktigt. saker jag verkligen vill lära mej och kunna till vardags. hur ofta har det hänt innan? svar aldrig.
så än så länge känns allt bra. och jag tycker att jag faktiskt redan lärt mej hitta lite på skolan. otippat men väldigt skönt.

nu har jag kokat en kopp grönt te, och så fort jag druckit upp den ska jag hoppa upp i min säng och sova. imorrn har vi vårt första seminarie. wish me luck.

/schoolgirl



Kommentarer
Postat av: waccis

du är så himla ambitiös!!! duktiga vän :) jag önskar jag vore lite mer som du och hade självdisciplin.. pusspuss!

2011-02-02 @ 08:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0