ett tråkigt liv och en tråkig tjej.




det är nog inte så roligt att läsa min blogg just nu. mitt liv är lite händelselöst.
eller mycket händelselöst.

nu på eftermiddagen bytte jag ut sovandet mot plugg. vi har tenta på torsdag och jag har inte kommit mej för att öppna en enda bok förrän idag. vet inte varför jag beter mej så här när jag äntligen kommit in på min drömutbildning..
och jag fick en smärre chock, det var mycket mer att läsa än vad jag hade målat upp i mina "det ordnar sej"-tankar. svårläst var det också. varför vill man skriva en bok om man inte tänker göra den rolig eller ens intressant? det kommer jag aldrig att förstå.

så nu vet ni var ni har mej imorrn med. i pluggsoffan med glasögonen på.
för ögonen är fortfarande röda som stoppljus. ser helt galen ut. på castingen fick jag höra att jag "bara såg lite bakis ut". haha, hade jag sett ut så när jag var bakis skulle jag aldrig någonsin mer festa. men nu håller jag mina tummar och tår det hårdaste jag kan för att de väljer mej, trots min lilla defekt. jag vill jag vill jag vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0