fredagsfika med wacander




en perfekt avslutning på en lång skolvecka.
vi har druckit kaffe i mängder och jag har ätit prinsesstårta. min absoluta tårtfavorit. och så fick jag presenter idag igen. man kan nästan tro att jag fyllde 7 och inte 27, så firad som jag blivit. tack sötnöt!

nu har jag kommit hem och såg fram emot en soffkväll framför let´s dance. tyvärr upptäckte jag att tvn inte vill funka nu heller, fast den fått el och allt. förstår inte vad den gnäller för.. det känns som att det är hög tid att bjuda hit min privata tv-tekniker, för sånt här klarar jag inte själv. så magdis, det här är en inbjudan!


Kommentarer
Postat av: waccis

blää va sne! men goooo fika ;)

2011-02-05 @ 18:15:43
Postat av: linnea

sne? knäppis! du får en ny chans att posa i veckan på espresso =)

2011-02-05 @ 18:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0