hej söndag


jag vaknade upp utan röst imorse. antar att det var mitt straff från förkylningsguden.
men nu, efter två koppar kokhett grönt te börjar det släppa lite.
annars är jag pigg som en nötkärna idag. jag testade att dricka två bakis innan jag gick och la mej, och det fungerade verkligen. hurra! nu behöver man aldrig mer ha en seg söndag.

vi hade förresten roligt igår. soap är bra, men faktiskt bättre på sommaren.
när jag kom hem slängde jag en blick i spegeln och kände mej en aning blek, så jag drog fram min brun utan sol-spray klockan fyra på natten. lite otippat. men det var inte fel att vakna upp med en liten bränna imorse =)  

snart ska jag åka ut till kista galleria och träffa bästa lotta.
vi ska ha en shopping- och fikasöndag. utan pengar dock, men det får lösa sej...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0