inte bättre.


värre.
vaknade upp tidigt imorse och kunde inte se någonting. trodde under några panikartade sekunder att jag blivit blind, men sen hittade jag svaret i min spegelbild. ögoninflammation. det värsta en linnea med glasögonfobi kan drabbas av! men eftersom det var tenta imorse kunde jag inte gömma mej hemma, utan det var bara att snällt ta på sej glajjerna och ge sej iväg ut i folkvimlet. usch. man borde vant sej efter alla dessa år. men nej, jag kan inte trivas med glasögon på. det är liksom inte jag.

tentan kändes ok iallafall. på väg hem köpte jag en tråkig skolbok för 400(!)kr för att jag inte orkade fråga runt efter den på bibliotek. fruktansvärt sura pengar att lägga på något så trist. men boken behövs verkligen till nästa tenta på torsdag. och jag såg att det var fem dagars öppet köp, så jag tänker bläddra sjukt försiktigt i den. kanske att det funkar.

nu är det dags för te och kanelbullar. c-vitaminer och grönsaker funkar ju uppenbarligen inte iallafall, så då kan jag lika gärna få äta något jag tycker om.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0