mer madonna




bäst. jag är inne i en madonnaperiod. har gjort en spotifylista med bara hennes låtar som står på hela tiden här hemma.

vi hade en mysig shoppingdag i kista. lotta köpte med sej halva gallerian hem, men jag som numera är fattig student fick bita i det sura äpplet och hejda ganska många av mina impulser. unnade mej iallafall en fin kofta med hjärtan på, och ett partylinne från hm.
nån måtta får det vara. även studenter behöver kläder.

nu är jag om möjligt ännu mer förkyld än innan. tack tack tack du som uppfann nässprayet. hade aldrig klarat mej utan. jag brukar ju aldrig bli sjuk annars, och tänkte att det kanske beror på att jag ätit väldigt dåligt sista tiden. bara ris och pasta och fil. och inget kött på flera veckor. så jag gick till maxi och köpte hem en köttbit, potatis och bearnaissås. och strawberry cheesecakeglass till efterrätt. givetvis kunde jag inte låta bli att öppna glassen direkt när jag kom hem, så nu är jag ju inte jättesugen på mat längre... men det ska ätas ändå.
bara för att. och för att jag vill bli frisk förstås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0