nagellack och jordgubbste


nu är jag hemkommen med håret en halv centimeter kortare än innan. väx hår, väx!
kom på att jag borde börja äta någon sorts tabletter för hår och naglar. ska komma ihåg att köpa det nästa gång jag går förbi en hälsokostaffär. hade varit så underbart att ha långt hår till i sommar. och inte extensions, utan bara eget hår. men det är lite skönt att veta att det finns extensions ändå, att ta till som reserv om jag inte lyckas med mitt projekt...



nu ska jag måla naglarna med dagens nyinköpta lack, la paz från mavala.
och så ska jag dricka en kopp grönt jordgubbste och läsa om dagspressens framväxt.
jag har ju lovat mej själv att läsa lite i taget varje vecka, så jag slipper panikplugga innan tentan som jag fick göra till förra. och det tänker jag hålla, stenhårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0