new medicine


detta är min nya medicin. färskpressad juice. det borde vara det bästa.



och godaste.

kunde inte bestämma mej när jag stod i affären så jag köpte tre olika smaker. jordgubbar & lime, clementiner & apelsiner och morot. men det var bara den här som var god. och inte bara god, utan himmelsk. i recommend!

nu ska jag återgå till mina skolböcker en stund. sista rycket innan jag får sova.
tentan imorrn kan verkligen gå hur som helst. jag känner mej väldigt dåligt förberedd och önskar att jag hade lagt ned lite mer tid innan. att man inte lär sej. men den här gången ska jag göra det. i fortsättningen ska jag läsa lite varje vecka, det lovar jag mej själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0