onsdag = städdag




men det är ju inte direkt det roligaste som finns, så nu har jag tagit en paus från städandet.
och pluggandet, men det har jag inte ens börjat med så det kanske inte kan kallas paus.
jag håller på att rensa bland massa gamla smycken och hårsaker. fy vad mycket skräp man samlar på sej, och som ligger här och tar plats i min minietta där jag knappt själv får rum. så himla dumt. hittade rostiga gamla örhängen från hm underst i mitt smyckesskrin. och långa trassliga omoderna halsband. ibland chockar jag mej själv. varför har jag inte städat där tidigare? så idag lär jag nog gå några vändor till soprummet.

har bestämt mej för att åka hem till nyköping på torsdag kväll och hälsa på saknade vänner och föräldrar. jag stannar till lördag och har planerat in en emma & tilde-träff och en elin-träff. åh vad mysigt det ska bli. jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0