precis så






det har inte hänt så mycket idag.
förutom i mitt huvud, för där är det som vanligt full fart.
min hjärna har alltid lite lätt träningsvärk. ingen rast och ingen ro.

jag är lite besviken idag. det är tråkigt när man måste ändra uppfattning om något man tyckt så bra om. men det är som det är. och jag tror absolut att allt har en mening. ödet. den här gången också. och att allt blir precis som det ska i slutändan. ja. det tror jag. vill tro iallafall.

ikväll har jag bytt soffa för omväxlings skull. jag har tillbringat kvällen hemma hos mini-me, som har serverat mej fiskpinnar med hemlagat potatismos. och min favorit gröna ärtor.
och after eight. ja.. jag förstår ju själv att jag knappast befinner mej i något viktras just nu. men så fort förkylningen har släppt är jag uppe på löpbandet igen. då tar jag upp kampen mot kanelbullarna, chokladen.. och dagens kladdkaka. oops.. =)

förresten har jag fått en plats till vår kortpraktik i vår. jag kommer vara på ålandstidningen, så under två majveckor kommer jag befinna mej på åland. all alone. men det ska bli väldigt mysigt. jag ser fram emot det massor. vart jag ska bo är dock väldigt oklart, men det får ju ordna sej. och om ni känner för att planera in en weekendresa i maj är ni hemskt välkomna att göra mej sällskap den helgen jag är där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0