same


jag har sovit bort både eftermiddagen och kvällen, men ändå är jag fortfarande trött.
lika bra det. jag är väldigt tacksam över att jag är ledig imorrn. få ligga kvar i sängen hur länge som helst och hosta och snora. jag behöver nog stanna inne och bara vara sjuk och ful i lugn och ro.

ryckte upp mej lite förut och gick på utflykt till apoteket där världens trevligaste personal hjälpte mej att hitta våtservetter och salva till ögonen. nu ber jag till högre makter att infektionen ska gå över tills imorrn. eller iallafall gå ned lite. på eftermiddagen ska jag på casting för en reklamfilm som ska spelas in i västindien, och det känns ju inte precis som att mina chanser ökar om jag kommer dit med blodröda ögon. skit.

nu börjar jag visst blöda näsblod också.. lovely.

sov gott. hörs imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0