shoppingdag och sushikväll


shopping var precis vad jag behövde. jag skannade igenom alla mina favoritaffärer och hade fem härliga kassar i händerna när jag åkte hem. fyllda med bland annat en tunika från gina, tre linnen i sommarfärger, lite smink, en ring och en blommig partyklänning. när den ska få ha premiär är dock väldigt osäkert, det lutar dessvärre åt en hemmakväll i förkylningens tecken imorrn med... suck.

en enda sak stod på min att köpa-lista. världens bästa balsamspray från paul mitchell.
men det glömde jag såklart. det är så typiskt mej. hur lite jag än har att hålla reda på lyckas jag ändå inte.

ikväll har jag varit på blixtvisit på m´s trettioårskalas. eller kalas kan man nog inte säga, eftersom det inte ens hade börjat när jag var där. ville inte riskera att smitta alla gäster så jag gick hem innan de hade kommit. men lite godis hann jag äta tillsammans med födelsedagsbarnet iallafall =)
nu har jag haft ensamkväll för sjunde kvällen i rad. det är inte klokt.
ljusglimtarna har varit god sushi och ett telefonsamtal med emma. det är så kul att prata gamla minnen, och det är nog få som har så roliga och konstiga minnen ihop som vi...






Kommentarer
Postat av: Emma

den dog telefonen:) men antog att du förstod det:) så roligt men gamla minnen! vi har varit så tokiga:)

2011-02-26 @ 10:55:59
Postat av: Anonym

ja jag förstod det =) hörs snart igen!

2011-02-26 @ 22:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0