snö, snö, snö


maja och jag fick ta oss genom en storm från mej hem till henne.
jag gillar egentligen snön, men då ska den ligga snällt på marken.
jag är lite allergisk mot att vara utomhus när det kommer ned saker från himlen.

vi har iallafall ätit massa gott, så stormpromenaden var nog lite värd ändå.
och så har vi sett antikrundan, mitt nya favoritprogram. lär ju dock inte få se det i fortsättningen, eftersom jag bor i ett tv-löst hem. varför kan inte radiotjänst ringa mej nu?
fy vad skönt det hade varit att slippa ljuga för en gångs skull. så om ni på radiotjänst brukar läsa min blogg - call me!

det var så skönt med sovmorgon imorse att jag nog tänker ta en imorrn med.
gästföreläsning är det enda som står på mitt schema, och det känns inte så obligatoriskt.


snällt på marken. då gillar jag dej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0