sovmorgon


jag vaknade upp klockan ett. en lagom tid att börja sin lediga dag tycker jag.
och med en snöstorm utanför fönstret kan jag knappast ha missat något iallafall.
idag håller jag mej inomhus.

hade planerat att ägna min förmiddag åt plugg och praktiksökande, men eftersom det redan blivit eftermiddag antar jag att jag kan stryka det från dagens att-göra. det kommer ju fler dagar. istället har jag lagt min tid på att söka till en tävlig för att bli resereporter. sounds good.
för att ansöka skulle man länka till sitt drömresmål. jag hade nog trivts rätt bra här.


kan nog inte tänka mej ett jobb som passat mej bättre än resereporter. jag är en stjärna på att semestra, och jag gillar att blogga. känner att detta definitivt är mitt kall i livet!

nu: uppryck. jag ska bleka håret och duscha länge länge.
snart väntar systerbesök och vi (hon) ska laga mat. och så ska vi redigera thaibilder.
hörs sen.

ps. ge aldrig ut ditt nummer till någon du träffar i korvkioskkön. man ångrar sej.


Kommentarer
Postat av: waccis

tell meeee!!!

2011-02-10 @ 22:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0