sunglasses on




hittade den här bilden i min inkorg idag, med texten "hade lite tråkigt så jag gjorde en linnea warhol.." tack snälla mats. och hoppas du får tråkigt snart igen.. =)

nu har jag avklarat två punkter av kvällens tre.
har fått tillbaka mina 1100kr för stövlarna. äntligen. plånboken blev väldigt glad för den extra lilla inkomsten. och jag är glad över att jag faktiskt fick rätt. jag vann. man ska aldrig ge upp.

sen har jag hunnit dricka te och äta kanelbulle på fix. och diskuterat djupa saker som lycka och livets mening med kloka vänner. fick ett födelsedagsfirande i efterskott också, och blev överöst av fina presenter. en snygg liten partyväska, trosor, ett duschkit från bodyshop och strumpbyxor i exakt den röda nyans som är min favvofärg just nu. tack sötisar, ni är alldeles för snälla.



nu ska det skrivas referat. klockan är snart tio så det känns ju som en väldigt lagom tid att börja med det. verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0